Giraldo Gutiérrez, F. L., Gaviria Restrepo, Y. E., Aristizabal Berrío, W. J., & Ortiz Clavijo, L. F. (2019). Pedagogía de la paz: escenarios de posacuerdo. Una mirada desde la Educación Superior. Instituto Tecnológico Metropolitano de Medellín.

Authors

DOI:

https://doi.org/10.32719/26312816.2021.4.2.r2

Keywords:

Higher education, Post conflict, Peace process

Abstract

Review of the text by "Giraldo Gutiérrez, F. L., Gaviria Restrepo, Y. E., Aristizabal Berrío, W. J., & Ortiz Clavijo, L. F. (2019). Pedagogía de la paz: escenarios de posacuerdo. Una mirada desde la Educación Superior. Instituto Tecnológico Metropolitano de Medellín.”where an analysis of the content and scope of the book is carried out in the face of the current situation, its contributions and debates to which it invites.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2021-10-15

How to Cite

Bolaños Rodas, R. A. ., & Mojica Sanabria, M. J. (2021). Giraldo Gutiérrez, F. L., Gaviria Restrepo, Y. E., Aristizabal Berrío, W. J., & Ortiz Clavijo, L. F. (2019). Pedagogía de la paz: escenarios de posacuerdo. Una mirada desde la Educación Superior. Instituto Tecnológico Metropolitano de Medellín. Andean Journal of Education, 4(2), 121–122. https://doi.org/10.32719/26312816.2021.4.2.r2
Métricas alternativas